torsdag 30. juli 2009

shopping 8)

I går dro jeg,mamma og søstra mi til Alanya sentrum for og shoppe, Pappa skulle dra til flyplassen og hente opp en dem jobber med for han skulle bo hos oss noen dager.
Så først så skulle vi finne en kjole til søstra mi, for hu trengte en ny kjole til mormors bursdag, og hu skal nok bruke den på ballet og eller noe. Først gikk vi til en butikk som het Tokk, så der prøvde hun noen kjoler, men hu likte ikke helt dem så mye.
Så derfor gikk vi til en annen butikk som heter Roma der prøvde hun først en hvit søt kjole, men hu likte den ikke helt for den var litt for gjenomsikti.
Etter den prøvde hun en som var lik men med noen møster på og ikke var gjenomsikti, hu syntes den var søt men ville prøve videre. Så prøvde hun en lilla kjole, den var kjempe søt på henne, men hun prøvde også en rød kjole. Den røde kjolen var skikelig tøff og fin. Så da ble det at hu skulle velge mellom den røde og den lilla. Det ble den røde, men hu ville legge den opp litt for hu syntes den var for lang så den skal hentes opp i dag eller noe :] og sån btw jeg kjøpte en kjole før jeg 8)

Så ble vi litt sultne så vi tenkte vi kunne gå på burger king, men når vi kom dit var det den køn, så vi orka ikke stå iden . Så istedenfor gikk vi til et sted der vi pleier å spise kebab, dem har kjempe god kebab der :3
Så vi gikk dit og satte hos ned susann (søstra mi) bestilte en kebab rulle med kjøtt og uten majones,ketchup og løk og til drikke bestilte hu ayran. Jeg bestilte en kebab rulle med kjøtt uten majones og ketchup og til drikke bestilte jeg også ayran, mamma ville ikke ha noe å spise så hu bestilte bare en cola.

Så når vi hadde spist opp gikk vi til en butikk der vi pleier og handle.
Men hun som vi pleier og hjelpe oss når vi handla der var ikke der igjen xD så vi fikk hjelp av en av dem andre som jobber der, men de fleste som jobber der kjenner oss :]
så vi får jo bra pris uanset.
Jeg kjøpte meg 2 bukser, 3 tykke gensere og 1 litt tynere hello kitty genser, og ehm hmm husker ikke helt hvor mange t-shirts jeg kjøpte da men xD meen senere på dagen huska jeg at vi hadde glemt og kjøpe 1 t-shirt men skal kanskje kjøpe den i dag :] for at vi la igjen alle posene der for dem skulle legge opp noen bukser til oss og sånt, så vi orka ikke gå og bære på alle de posene , så vi sa at vi heller henter dem i dag :]

Så etter det så gikk vi og kjøpte 1 DS spill til Susann, så etter det skulle vi bytte en veske jeg hadde kjøpt i en butikk som det hadde gått hull på, så da leverte jeg in den for og bli fikset :]

Så skulle vi gå og møte Pappa og han mamma og pappa jobber med på en fiske restaurant som heter Kaktus. Det var en koselig restaurang, og jeg var ikke så sulten så jeg bestilte bare calamaris, og til calamarisen fikk jeg en liten saus :] det var nam nam ^^, sån btw calamaris er fritert blekksprut, jeg synes blekksprut er veldig godt jeg mmm<3

Etter det så droo vi hjeeem ^^, og jeg satt litt lenge oppe på pcn xD (jeg kommer nok legge ut bilder senere)

Hva gjorde du i går da? :]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar