søndag 19. juli 2009

fokrlare godterisopp navnet :]


hehe jo det begynte vel med at jeg ga Christer et kallenavn :) han fikk kallenavnet banan haha ;D spessielt kallenavn men men ;D han er bananen min^^,
så drev vi og snakka på msn så kalte han meg sopp *-* så jeg bare er jeg soppen din da?
så sa han ja , men så fant jo jeg ut at det fantes ulike sopper XD fotsopp,matsopp,godterisopp og sånt haha så spurte jeg hvem av dem jeg var;D så sa han at jeg var godterisopp :) så spurte jeg hva for godterisopp ettersom det fantes ulike ;D så sa han de sure for at de er best :) så spurte jeg hvilken farge ;D så sa han at jeg var en rosa godterisopp :)

hmm trur at det var noe sån jeg fikk navnet godterisopp :]
synes det er litt søtt navn jeg ^^, <3

2 kommentarer:

  1. haha søta godterisopp. så fort du kommer hjem skal jeg vise deg noen triks på blogspot:3

    SvarSlett
  2. haha jo takk :3 blir kos og få møtt deg igjen savner deg noe sykt *-*

    SvarSlett