mandag 20. juli 2009

sjokolade :]

haha da sitter man her og spiser sjokolade :]
men det er så utrolig godt *-*
skjønner ikke hvordan man klarer og få ting som er så godt *-*
jeg synes virkelig synd på dem som ikke kan kjenne smaken på noe :/ poor people:/
men men personen som oppfant sjokolade fant opp noe godt ;D men det som er litt negativt med sjokolade er, om du spiser for mye så kan du legge på deg, eller hmm er noen som ikke legger på seg av hva dem en spiser. Hehe dem er heldige :]
Men jeg er ikke en av de heldige.
Sjokolade burde vært sunt *-* mye bedre for da kunne man ha spist det hele tiden :D men hmm hadde kanskje ikke vært bra det heller .. for da hadde man gått lei hvis man hadde spist sjokolade hele tiden hmmm.. jaja er kanskje like greit at sjokolade er som den er :]
Sjokolade finnes i hele verden, tenk og oppfinne noe så godt som selges over hele verden, den personen burde være stolt :]
men den personen lever nok ikke lenger *-*R.I.P sjokolade oppfineren :]
det som er så bra med sjokolade er at det finnes så mye du kan gjøre med det :]
f.e.x sjokolade kake, sjokolade milkshake, brownies, sjokoladekex og mye mer :D
jeg liker best sånne sjokolader i esker jeg sånne hva heter det *tenke*.... hmm...
jaaa ehm sjokoladepraliner ;D eller konfekt som det også heter ^^, det er så naaam naaam , for ja om du kjøper sån konfekt eske er det så mye og velge mellom av ulike sjokolade smaker :] og det liker jeg så nam nam på det<3

meeen nå kommer jeg ikke på så mye mer og skrive :3
utenom Sjokolade er godt godt godt! nom nom smask smask nam nam <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar