tirsdag 21. juli 2009

hihi ;D
I dag har vært kjempe koselig. Vi dro in til Alanya sentrum og først så gikk vi til en guldsmed, så jeg kunne velge hva for konfirmasjons gave jeg ville ha av foreldra mine, så fikk jeg dem til og designe et kikki kannibal smykke men i hvit guld og hmm 6 diamanter eller noe.
sååå det gleder jeg meg til og få^^,
og etter det så gikk vi til en annen butikk der jeg hadde sett en genser jeg ville ha :]
men den var for stor :/ meeen dem skulle bestille in mindre str .. så jeg skal tilbake til den butikken en dag hihi.
så gikk jeg og mamma for oss selv.. så gikk pappa og søstra mi en annen vei.
så gikk vi til en sko og veske butikk jeg hadde sett noen kule sko i som jeg likte.. og da prøvde jeg skoa og dem satt fint på foten min :D og det var den eneste skoen med den str igjen i hele Alanya, så jeg var heldig på den måten :]
så fant jeg meg en døds fresh Jimmy Choo veske :D
eller egentlig først så jeg på en annen jeg likte men så viste han meg den Jimmy Choo vesken og jeg bare aww den må jeg ha og mamma var enig^^,
så gikk jeg og mamma videre til en butikk vi pleier og handle i, men hu som pleier og hjelpe oss var ikke der men de i butikken kjente oss igjen, så vi fikk hjelp av en annen.
Jeg hadde sett en søt kjole der, så den måtte jeg ha, men jeg ville legge den litt opp for jeg sytes den var litt lang så jeg skal hente den om noen dager.
Men jeg fant også en annen kjole som var cute.
sååå ringte pappa og sa at vi må komme snart og spise, for dem begynte og bli sultne. Så da gikk vi til Sky bar, det er en bar som ligger høyest opp i en høyblokk.
der bestilte jeg en 12 biters sushi meny^^, og det gjorde mamma og søstra min og.
Men pappa han bestilte noe annet, store reker eller noe scampi heter nok det x)
men men når han kom og skulle servere meg så klarte han servitøren og velte colaen min så den rant ned fra bordet og på shortsen min :( og det var ikke så gøy.
Jeg var glad jeg hadde flytta på posene, for dem lå der colaen havna før, men jeg hadde flytta dem mellom meg og søstra min, og det er jeg glad for.
Jeg fikk jo en ny cola da.
Det pappa hadde bestilt var ikke spisbart sa han.. ouf stakar, men han bestilte en kylling salat og den sa han var god.
etter det bestilte mamma en strawberry daiquiri med alkohol, men jeg og søstra mi fikk uten :]
haha men når mamma fikk sin smakte hennes nesten ikke noe.. så hu ba om litt mer smak, og det var høylyd så trur ikke helt at servitøren skjønte helt hva hu spurte om.. isteden fikk hu bare mer sprit i XD det var en rød is sprit drikke, omg sier jeg den smakte bare is og sprit, ouf om mamma hadde drikki hele den hadde hu blitt full.
men men jeg hadde hvertfall en kjempe koselig dag :D<
hvordan har dagen din vært?^^,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar