onsdag 22. juli 2009

hmmm....

I dag føler jeg meg ikke toppers akkurat...
Jeg føler meg rar og masse rart ..
Også savner jeg masse venner utrolig masse, skal bli så kos og komme hjem og få møtt alle sammen gawd jeg savner venna mine.<3
men det er noe annet og da.. jeg føler at jeg er mer glad i venna mine enn dem er i meg :/
liksom jeg føler at jeg klarer og vise at jeg er kjempe glad i venna mine.. men føler ikke at jeg får noe respons liksom.. som at jeg er mer glad i dem enn dem er i meg..
Det er en person jeg vet elsker meg :] og det er Angelica pus.. hu holder meg oppe på en måte, jeg vet at hu er så utrolig glad i meg , er kanskje flere som er kjempe glad i meg og.. men hmm føler ikke akkurat det.. men jeg synes folk burde vise litt mer at dem er glad i de personene dem er glad i. Kan hende jeg ikke klarer det 100 % men jeg prøver så godt jeg kan.
Selvsakt er det personer jeg er mer glad i enn andre men så er det hos alle, ingen kan forvente og bli likt av alle.
Jeg er værtfall utrolig glad i vennene mine og jeg vet hvordan det er og ikke og ha venner så jeg er så takknemlig for de vennene jeg har.. men noen burde kanskje vise dem er litt mer glad i meg.. hvis dem er det da.. kan hende dem ikke er så glad i meg alikavel.
men men
<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. jeg skjønner akkurat hva du mener, sånn har jeg det også, men jeg er alltid her for deg! elsker deg pus!

    SvarSlett
  2. aww er altid her for deg også pus :3
    elsker deg <3 <3 <3

    SvarSlett