torsdag 17. september 2009

Onsdagen!

Ja i går så dro jeg ikke på skolen med en gang for jeg skulle til legen kl 09:00.
Jeg dro til legen for at jeg sliter veldig med nesa mi den snørrer og snørrer :(
så jeg fikk resept til en nesespray som jeg skal spraye 2 ganger om morningen og 2 ganger om kvelden, så vi får se om dette hjelper da :)
Jeg kom til 2 andre time og de 2 første timene på onsdager så har vi mat og helse, så når jeg kom så hadde dem allerede lagd bollene og skulle sette dem i ovnen haha så jobben min etterpå var og spise dem xD Så i 3 time så hadde vi sån konsert i gymsalen, det var sånn dansing og synning konsert xD jeje ikke akkurat det jeg hører på til vanlig men det funka :p på onsdager har vi halv dag så etter det dro jeg hjem. Jeg spiste 2 yoghurter så så jeg litt på tv, etter det så begynte jeg med norsk leksene. Skal levere de i dag x) så var litt stress høhø så skulle egentlig Simen ha kommet i dag men han kom i går så ble litt stress på den måten og. Det var kjempe koselig at han kom da, han var på jessheim 16:32 så da møtte jeg han på togstasjonen. Håvard og martin gikk med oss så skulle Martin dra på noe kurs. Jeg,Håvard og Simen gikk først til norli for jeg måtte kjøpe noe skoleting og en kalkulator til foreldra mine. Så loka vi rundt for at jeg skulle kjøpe gave til en kompis av meg som snart har bursdag :) så vi gikk rundt i masse butikker men til slutt fant jeg en gave som jeg trur passer bra :) så gikk vi til apoteket for og kjøpe nesesprayene mine som jeg hadde fått resept på.

Senere så dro jeg og Simen hjem til meg for at vi skulle spise, så litt før vi skulle spise loka vi litt på pcn og snakka litt om alt. Så var det mat og vi spiste entrecote,salat og bearnesaus. Det var nam nam og jeg trur Simen også likte det ^-^
Vi gikk på rommet mitt litt og var litt der tils vi fant ut at vi skulle gå ut, så vi gikk til Peder for og hente kjede mitt jeg hadde glemt det der en gang, det var moren hans som åpna og sa peder hadde lagt seg og da var kl 21:20.
Da jeg hadde fått kjede mitt så gikk vi til stasjon og venta på toget så satt vi der og snakka litt, det var koselig og Simen er så koselig og søt og være med :) men jeg måtte dra litt før toget skulle komme så jeg følte meg egentlig litt slem men Simen sa det gikk greit men men følte meg fortsat slem .__. jaja men mamma maste sån da og var ikke så lenge til toget kom heller.
Han kom hvertfal hel hjem da høhø farlig på jessheim vettu *-*

jaja gjorde du noe spennende i går da? ^-^ <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar