søndag 13. september 2009

Oslo :)

yeaa:) i går var jeg i Oslo da om jeg hadde vært hjemme hadde jeg nok sitti og deppa ouf ouf men Sondre pus fikk meg til og komme til Oslo ;D yay er så glad i han jeg ^-^

Så da jeg kom til Oslo møtte jeg Sondre,Simen,Amy og Dimitris det var kos^^,
Etter hvert fant jeg og Sondre ut at vi skulle spise sushi så vi gikk til turist informationen høhø men Sondre syntes det var flaut og spørre om et bra sushi sted når vi liksom bor rundt i området x) så sa jeg til han at jeg kunne snake svensk høhø så da snakka jeg svensk når det var vår tur for da var vi svenske turister 8) Sondre og jeg er stockholmare ;D så da fikk vi truistkartet med de punktene hu dama hadde markert ut.
Så møtte vi Vero pus da som det var lenge siden jeg og Sondre hadde møtt *-* så det var kooos;D
så skulle hu møte en som het Nichlas han var litt stille i begynelsen men snakka litt mer etterhvert han var koselig^-^

Så skulle jeg kjøpe meg skolisser :P Vero og Sondre hjalp meg og velge^-^ det ble ett par rosa og turkise eller hva for farge det var høhø de var freshe i hvertfall ^-^
Så kom Jeanette og møtte oss altid like kos og møte henne hu er så søt og koselig :]
Så skulle Sondre kjøpe seg en bagg, Vero sa dem hadde en fin veske butikk på Aker brygge sentret der, så vi gikk opp dit men vi fant ikke noen veske butik bare en med dame vesker og kofferter xD haha jeje så vi gikk til Urban på karl johans gate og Sondre kjøpte seg den nye Adidas veska :3 Så skulle Vero og Nichlas gå og møte Lisa, mens jeg,Sondre og Jeanette skulle gå og finne sushi stedet, det lå på hjørnet av skipper og prinsens gate høhø men vi fant det ikke først men til slut fant vi det. Det var et litet sted med 3-4 bord :3
Etterhvert kom lisa,vero og Nichlas men da hadde jeanette dratt for hu skulle rekke bussen.
Vero,Lisa og jeg lo litt av hvordan sondre spiste sushi han hadde bestilt crabstick maki :]
jeg bestilte en sån med 10 biter var 4 maki ruller og resten sån annen sushi som liksom ikke er rulla :P husker ikke navne på den x)
yeaa så ringte simen men jeg kunne ikke snakke nesten haha så jeg ga telefonen til vero og lisa men til slutt endte sondre med den, men de fant veien så da kom Simen,Dimitris :D og thor martin.. jeje men så loka vi rundt vi dro på operahuset og masse men Simen,Dimitris,thor martin og Lisa skulle en tur til slottsparken men dem kom og møtte oss på operaen etterpå, så kom Inga men da skulle jeg hjem, så da sa jeg hade til alle, men Vero,Sondre og Nichlas fulgte meg til toget hehe Simen ville det men ingen av de andre han var med ville ikke så han ble igjen ettersom Vero og Sondre skulle ta bussen hjem og Nichlas skulle jo hjem han og etter jeg hadde dratt hehe var en kjempe koselig dag :]

hva gjorde du i går da?^^,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar