lørdag 17. oktober 2009

Lenge siden..

ok.. nå er det lenge siden jeg har skrevet blogg haha. Akkurat nå sitter jeg bare foran pcn og Marius Steen drev og sang på masse sanger ista haha gikk mest i camp rock sanger da höhö han drev og sang på skype 8)

men men det som har skjedd i det siste er at jeg har vært 2 uker i Tyrkia :) der har jeg jo bada,sola,shoppa og spist ute vær dag x) første uka så var venninna til lillesøstra mi med, hu heter Caroline :) det var jo kos at hu var med, så dagen hu skulle dra kjørte vi henne til flyplassen, det tar ca 2 timer til flyplassen .______. men dem driver og åpner en som er nermere da kommer det bare ta 30 min :D

hihi men men yeaa vi var mye med mormor og morfar for at mamma og pappa var en del opptatt med jobb, så de hadde ikke så mye ferie *-* men men jeg hadde det egentligt helt greit har jo vært der nede i Alanya så mye hihi :3 men men jeg kjøpte meg en del gensere og sånt så kjøpte jeg meg en ny bukse :')
Jeg kan sikkert legge ut bilder av det men gidder ikke om det ikke er noen som vil se hva jeg har kjøpt :3 såå si ifra hvis du vil jeg skal legge ut ^^

men jeg var også hos frisøren da jeg var i Tyrkia :] kan legge ut et bilde men man fargen ser ikke så bra ut da men kan heller legge ut et bedre senere :3

men ja i går så var jeg i Oslo med pappa og søstra mi, vi var på Aker brygge og spiste middag.
Vi dro til Outland for og kjøpe manga bøker så nå har jeg en del jeg skal lese på nam nam 8)
Jeg kjøpte 2 Death Note bøker så den serien driver jeg og leser på,så leser jeg Nana, og så leser
jeg High school Debut som er søstra min sine bøker egentlig men den er veldig morsom 8)

I dag så dro jeg,mamma og søstra mi til sentret for og shoppe litt,men den vinterjakka jeg ville ha var for stor :( og skoene jeg skulle kjøpe hadde dem ikke på sentret *-* hadde sett dem på nettet og i Oslo ... men men teit dem ikke hadde de på sentret her .__. men jeg kjøpte en søt topp da og en ny bh som sitter kjempe bra men den var ganske dyr og eller helt grei pris 429 kr eller noe men den kan man ta av stroppene på og den sitter kjempe bra, så yea :3

hihi hva had dere gjort i det siste? ^-^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar