onsdag 2. september 2009

En dag som ikke var så mye alikavel x)




jo i dag har jeg värt på skolen, hadde kort dag så slutta kl 12 så jeg og mamma gikk og henta opp bunad skoa mine som hadde kommet, så bestilte vi marsipankake til konfirmasjonen min.. hihi gleder meg 8)
Så dro jeg og mamma og kjöpte burger king til meg og söstra mi og dro hjem, så satt jeg meg ved söstra mi foran soffaen og spiste^^,

så begynte jeg og fikse meg for jeg skulle på kappe pröving i kirka :] så vi skulle også ta konfirmasjons bilde^^,
og da må man se fin ut så jeg fiksa meg og stuff tok på meg bunads skjorta og skjörte, kunne ikke ta på bunads toppen for den er på kapp ved gjövik x) skal jo ha den på söndag da :) hihi
det var litt fun og ta bilde men jeg så vel sikkert helt hemma ut *-*

men men jeg har tatt masse bilder her er en del av dem jeg har tatt hihi

hva har du gjort i dag da?:)















2 kommentarer: