torsdag 10. september 2009

Trening :D

I dag ble Angelica med meg hjem etter skolen, så vi gikk hjem men når vi kom hjem fant vi ut at det ikke var noe vi kunne spise hjemme så vi gikk til butikken og var der en liten stund for tok litt tid før vi fant ut hva vi ville ha xD hahahah jaja vi endte opp og kjøpe kylling nugets med barbeque saus sån pakke greie eeehm unskyld hvis stavinga blir helt hemme men men dere skjønner nok hva jeg mener :3

Så vi traska hjem og tok frem stekepanna,stekesmør,stekespade og åpna nugetsene 8) hahaha Angelica tok over matlaginga og sto og snakka med maten på en måte haah hu er så søt :3 var litt morsomt og se på^^,

yeaaa så satte vi oss ut og spiste nugetsene^^, nam nam :3
etter det så skifta vi og gikk og trente ;D etter vi hadde trent så gikk vi og bada og vi satte på bobblene på en gang 8) var utrolig digg holdte nesten på og sovne jeg høhø men men jeg burde sån serr begyne og bade der oftere men blir jo så kjedeligt og bade alene *-*

noen som vil bade med meg en gang eller noe? :3

joo så gikk vi opp så diskuterte vi om vi bare skulle gå ut i håndkle og hjem til meg eller om vi skulle ta på oss klærne XD hahahhaha det endte med at vi gikk ut i håndkle og gikk hjem til meg, var jo ikke langt da men var nok en del folk som så oss x) meeen Angelica måtte hjem på en gang for jeg trur foreldra hennes hadde stått og venta på henne ganske lenge *-* men men dem overlever nok hehe, men var en utrolig kos og chill dag :] sånne her dager burde jeg ha oftere^-^


Trener du,er du glad i og bade i bobblebad? ^-^<3

2 kommentarer:

  1. det var en koselig dag:D jeg er flink med maten da 8D<3 ehehe!
    boblebad er digg da! spess etter trening:)

    SvarSlett