torsdag 10. september 2009

Konfirmasjon :]

Da har jeg hatt konfirmasjon :D ehm skriver litt sent for ehm skjedd så mye og nette har vært litt klikk O_o men jaaa :D hadde det på søndagen^^,

Jeg møtte opp i kirka 12:15 for at alle konfirmantene skulle være der tidligere, men alle andre skulle senest være der kl 13:00 for at da skulle vi traske in.
Så jaaaa 13:00 så traska vi in høhø jeg og Mariel som var kortest skulle gå først in x) var litt flaut og jeg bare smilte og smilte når jeg gikk in.. så syntes det var enda flauere hehe.
Så satt vi der og hørte på masse salmer og prat... så skulle vi opp og bøye oss ned foran presten så han skulle ta på huet vårt og si noen ord til oss.
Så reiste vi oss og traska ut hehe jeg og Mariel gikk sist x) jeje først in men sist ut :P

Så reiste vi til Thon Hotell for at der hadde vi reservert et rom som vi skulle være med, rommet var sån skikelig nytt og fint designa :3
Så kom gjestene da og vi drakk førdrink^^, haha sån btw før alt dette så snakka de på hotellet med foreldra mine og bare "er det dere som skal servere vin på konfirmasjonen?" så svarte jo dem ja x) haha virka tydeligvist ikke så vanligt O_o men emn var jo bare de voksne som drakk det da ingen av oss "barna" skulle jo få noe av det uanset x)

Så kom maten og vi traska og tok mat, først tok jeg kallretter var masse godt av det *-* så tok jeg varmrett, og så oste tallerken, så spiste jeg desserte øøø ble kjempe masse mat .___. men var jo kjempe godt x) eeen ting det var en tom plass :( for at bestevennina mi Angelica hadde blitt syk akkurat da D: dumme dumme sykdom :(

så dro vi hjem til meg der jeg åpna gaver, fikk masse fine gaver og penger x) høhø penger er fint det vettu 8) såå hadde vi masse kaker hjemme hos meg her og vi hadde Marsipankake der det sto Sara-Ros på med en statue av en jente :3 så hadde vi ostekake,gullerotkake,mandelkake øg en bløtkake x) vi har fortsat kaker igjen haha så er bare og komme hit og spise kake med meg for den som ønsker det 8) <3

etter hvert så begynte folk og dra... Karin som bor i Stockholm skulle ta flyet rundt 10/11 tiden eller noe så jeg og pappa kjørte henne til flyplassen og sa hade høhø jeg var på Gardermoen i bunad 8) det er ikke ofte man drar dit med bunad haha faktiskt så, så jeg en dame som hadde bunad på seg der og x) var litt komiskt men men.
Så kjørte vi hjem igjen og flere folk skulle dra ettersom at det var på en søndag dro en del folk ikke alt for sent.. og en annen ting var at ettersom at det var på en søndag kunne ikke Christer komme heller :( men han bor jo i moss og går på skole så skjønner det egentlig godt men ouf skolen ødelegger så mye *-*

men men var en kos dag i hvertfall^^, men hadde nok vært koseligere om Angelica og Christer hadde kommet da :3 men men

hmm kommer nok legge ut en del bilder etterpå en gang xD <33

har du hatt konfirmasjon eller vært i en i det siste eller skal?^-^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar