lørdag 12. september 2009

Bursdager<3





























I går var jeg i 2 bursdager.
Jeg dro til Kristina sin bursdag først hehe, så da tok jeg bussen til nordkisa.
Det var litt igjen til bursdagen starta så jeg dro til Angelica så når jeg kom til henne så gikk vi direkte til Kristina og vi kom prikk på tid det er ikke ille vettu 8) ikke før eller etter kl 6 B)
Vi spiste frukt,muffins og masse godis og sånt hos Kristina så gjorde vi masse tull som og snakke jentesnakk ,hoppe på trampoline, haha kristina og isabell dansa på bordet XD haha så var Kristina redd for at bordet skulle knekke ouf *-* men det gjorde det ikke.

Jeg og Karoline måtte videre da, for vi skulle i Heidi sin bursdag og, så vi gikk til bussholdplassen og sto der og snakka litt mens vi venta på bussen.
Vi snakka om masse tull på bussen og haha var fun fun og vi syntes det gikk så fort i bussen xD
yea så gikk vi mot der Heidi bor da, vi viste ikke helt hvor vi skulle gå da hahaXD så vi gikk ned veien der ved legestuen eller hva det heter, så gikk vi og gikk, så var det akk noen unge gutter sån rudt 19-20 års aldern som hadde parkert og var på vei in i huset, så spurte jeg om veien høhø så gikk vi der dem sa da men så kom vi til en tomt med et hus O_o øø haha så jeg sa til Karoline at vi kunne gå og ringe på oss de guttene igjen xD men hu bare øø nei da for du gjøre det. Så jeg traska opp der mens Karoline sto igjen ringte på døra også kom han ene gutten og sa ja dere går ned der og så dit, jeg bare ehm jo takk:)
men uanset fant vi ikke veien xD haha såå vi ringte heidi som sa vi skulle gå opp den stigen men hu skjønte først ikke hvor vi var hehe men men, vi kom frem men jeg gikk i høyehæler og stigen var grusete og jeg bare wæææ xDhaha

så kom vi frem så var Stian der høhø jeg var litt sur på han men vi ordna det opp i går faktiskt :]
så gikk vi in så var det pizza og masse godteri der men jeg var ikke i humør for og spise mer xD men men så ble jeg henta etter hvert.

liker du og dra på bursdager?
og synes du at det er vanskelig og kjøpe gaver? <3

her kommer noen bilder :3


1 kommentar: