fredag 30. oktober 2009

Hvam :]


På onsdagen,torsdagen og fredagen har jeg vært utplasert på Hvam vgs på media og kommunikasjon. Det var gøy og jeg trur egentlig at jeg vil velge den linja. Den virka som og passe meg. Jeg orker nok ikke studiespesialisering.__. da kommer jeg stresse og sikkert få helt panikk men men vi får se hva jeg ender med da.
På onsdagen spilte vi in en lydcd og lagde cover. torsdagen gjorde så tok vi masse av bilder :D fredagen så var vi i et inspilings rom med 3 kameraer,lysbord,lydbord og andre ting som trengtes, det var gøy.

Etter jeg hadde vært på hvam vgs i dag så tok jeg bussen til årnes, og jeg sån tilfedig sendte han mld om og spurte når toget til oslo gikk så fikk jeg jo møtt han også for han kom med et tog så skulle han bytte til det toget jeg skulle på. Vi snakka sammen litt tils han skulle gå av på auli da, jeg ville ikke at han skulle gå av jeg ville han skulle sitte med meg helt frem til Oslo *-*
I oslo så gikk jeg og møtte foreldra mine,søstra mi og vennina hennes. Jeg gikk til standard, der det var en laaaaaaaaaang kø som tydeligvis hadde kommet på nyhetene jeg skjønte jo ingenting av den køen xD men tilslutt skjønte jeg det da. Jeg ringte pappa og gikk over veien og satte meg på cafeen der med han mens vi venta på mamma,søss og vennina henns og komme ut.
Jeg ba de kjøpe en kaninhale til meg men da fikk jeg også ører og sløyfe i tillegg ;D
Så dro vi til aker brygge og spiste, så kom Sondre puuus og Jeanette ;D så de satt med oss og spiste 2 tapas retter. Det var koseligt, så dro jeg,Sondre og Jeanette for og møte Maria og Petter det var kos for jeg hadde ikke sett de på lenge. Litt etter det dro jeg tilbake til Aker brygge og Sondre og Jea dro hjem.
Det har vært et par koselige 3 dager ^-^ I morgen skal jeg sove over hos Live, hu er kjempe søt og snill <3

gjort noe spennede eller skal du noe gøy i helga? :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar