tirsdag 27. oktober 2009

Helgen min!

I fredags så hadde jeg fri, så jeg mamma og pappa dro in til Oslo.
Pappa skulle sjekke noen ting så jeg og mamma gikk for oss selv og handla :D så da handla jeg en jakke som matcher fint med håret mitt, så en skjorte og et par kule sko! De skoene hadde de ikke på jessheim så jeg og mamma gikk runt og så etter de i Oslo.
Så dro jeg for og møte Sondre Pus!:D da gikk mamma og pappa og spiste et sted.
Jeg og Sondre skulle levere in Marilyn Manson billettene så vi kunne få pengene tilbake.
Vi gikk til 3 narvesener, tils hu i den siste sa vi skulle gå til posten.
Vi gikk til posten og der fikk vi tilbake pengene, da kom også Daniel^-^ det var kos og se både Sondre og Daniel igjen<3
Så gikk vi og Daniel skulle kjøpe et par sko så det gjorde han.
Etter det så dro vi og møtte foreldra mine, Sondre hadde ikke møtt foreldra mine før så da fikk de hilst på hverandre hehe, foreldra mine kjente jo Daniel fra før av ^-^
Sondre måtte stikke for og rekke bussen, Daniel skulle gå og møte noen.
Så fant vi ut at vi ikke hadde så god tid og køen der mamma og pappa satt var lang xD så jeg skulle ikke rekke og kjøpe salat og spise den, så mamma tok meg til et kebab sted med onklig kebab, så der spiste jeg kyllingkebab nam nam :3 haha spiser ikke sån fake norsk kebab xD okey dere lurer vel sikkert på hva jeg snakker om, men er veldig kresen når det gjelder kebab :') bodt i tyrkia så er vant med skikelig onklig kebab 8)
Vi dro hjem og jeg kledde på meg noen andre klær og fiksa litt på håret og sånt. Jeg skulle nemlig på toga-party! haha det var et skikelig lame party egentlig x) for håpe balle blir bedre!

Lørdagen så dro vi til en av mamma sine venniner på middag for vi var invitert dit.
Vi fikk laks,reker og pai med is, der var nam nam :')
Så spilte jeg,lillesøstra mi og sønnen til de vi var hos buzz jr jungle party.
Haha det var ganske gøy, og jeg vant en gang:')
Så på veien hjem så kjørte vi jo gjenom jessheim, og på gastro cafe var det stappfult med folk. Så var det politifolk der som hadde arrestert en dudeO_o så var det masse folk som var på vei in til jessheim sentrum med drikke i hånda og sånt, var kinda fun at se på. Så når vi kom hjem så var det sån i garasjen opp der så kom det 3 svenske duder ut den ene døra, han ene holdte nesten på og stoppe for og se på mig jeg bare gikk og smilte til han, haha holdte på og le jeg xD

Søndagen så var jeg hos peder, vi så på enda en rar film haha XD du skjønner forige gang vi så film hos han så vi også en rar film haha så vi ser tydeligvis bare på rare filmer :')
men men det var kos og se han igjen da.

Har du gjort noe spennende i helga? :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar