onsdag 12. august 2009

Tusenfryd bilder :]

Haha jeg kom på en ting x)
Når jeg,Christer og Isabell skulle kjøre den supersplash eller hva den het,
så drev vi og tulla i køen at Isabell var gravid x)
så når vi nesten var fremme så sto Christer bak Isabell og koste med magen hennes eller hva man skal si:P
fyren foran med rosa t-shirt snudde seg flere ganger og så på magen til Isabellx)
jeg så jo at han drev og så flere ganger så tilslutt sa jeg det til Isabell da
så rett etter jeg hadde sakt det snudde han seg igjen og stirra på mgen hennes XD
haha så lættis vi begynte og le x)<3

;*

sminke sminke sminke ;D




man forlenger livet med litt latter :]<3






sjekk det bildet av meg og Isabell x) vi ser vrengt og litt dopa ut høhø
vi er de narkovrak fer sure x)



awww;*











2 kommentarer: