onsdag 5. august 2009

3/4 august :]

yeaa 3 August så kjørte vi advokaten til mamma og pappa til flyplassen :]
så ble det så at vi sov over i Antaly da.
Så dagen etter så på morningen gikk vi opp og spiste frokost og så bada vi, vannet var helt nydelig der.
Så dro vi opp på hotell rommet og dusja og fiksa oss litt.
Sååå dro vi til et shopping senter og loka litt der, jeg kjøpte meg et par sko :3
Så skulle vi spise, så gikk vi ut av shopping sentret og gikk veien på hjørne av shopping sentret liksom, haha og da så vi at det lå et mye større shopping senter bak der som het She mall :] der kjøpte jeg en søt topp med donut og muffin på, den er cute cute cute , så kjøpte jeg meg en shorts og en topp som matcher, kjøpte klærne i en guess og fornarina butikk :] men alt er fornarina :] og det er ikke fake for noen som trur det x)

Jeje etter vi hadde vært i Antalya dro vi til Side.
For vi skulle spise midagg med Cathrine (schnuppa92 på nettby for dere som har det xD )
og med moren hennes og lillebroren.
Vi bestilte kinesisk mat og det var kjempe godt nam nam og det var koselig og få møte Cathrine ^^,
Så gikk jeg,Cathrine og søstra mi en tur på stranda.
Så stoppa vi ved et sted der det var skumparty men vi fant ut at det bare var små barn som drev og lekte der xD haha yea..
Plutseligt sto det den filmkameraen foran meg,Cathrine og søstra mi.. med det lyset wæææ jeg sto helt stil jeg noen sekunder xD haha tils jeg snudde meg og da begynte vi og gå tilbake da, men dem fulgte etter en liten bit med filmkamera og kamera wææ scary xD lurer på hvor folk kommer se oss nå da xD
Jeje når vi kom tilbake så dro vi litt etterpå så vi sa hade og kjørte hjem.

Hjem reisen var noe for seg selv... noe jeg ikke glemmer så lett ikke akkurat den mest positive hjemreisen da men men...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar